Memang sengal!!!

Friday, March 28, 2008 Unknown 0 Comments

Firstly sori cos dis blog entry will be filled with angry words to a bunch of ungrateful idiots!!

Bengang tul setelah dgr cerite nih frm a fren of mine!Bengang x10,marah x10,rasa nak tampar x10 & tendang x10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak payah la ckp psl ape the thing is or sape manusia2 tuh...tp pokok pangkalnyerr..tolong la sedar diri boley x???Hah???Jangan la kurang ajar & berlagak terer sgt!!

Org dh nk tlg dgn ikhlas tuh terime jer laaa bodo!!!

Perasan jer bagos pdhal org yg nk tlg korg tuh berkali2 lg berpengalaman sume,dh la org tuh rela & dgn baek hati meluangkan masa die yg tak berape terluang utk menolong korg pastuh korg boley memperlekehkn kebolehan die ek???hELLO???
Tak reti bersyukur ker??Dah la nk tlg tanpa d'byr & ikhlas nk menolong...pastuh ni utk masa depan korg gaks kn????...
Asal laaa sengal sgt???HAH???HAH???

Ingat bagos sgt ker???Org2 yg berlagak bagos mcm ni la wat aq rase nk tampar222 jer sekor2...hisshhhhhh

Please la eks??It's a tradition laa sengal!!Jangan la jadi kera sumbang...Sedar la diri & bersyukur la tat ade org nk tlg korg...utk kebaikan korg...rendahkan la ego masing2 kays???Seriyes statement2 korg tuh,bile aq dgr dr kwn aq,buat aq nk pegi kat korg & basuh sorg2...

0 comments: